luni, 12 martie 2012

Inceputul Nazismului

Deci m-am decis sa mai public o postare pe blogul pe care nu il citeste nimeni.Eram la ora de istorie si profa a amintit curente cum ar fi fascismul si nazismul.Si cum eu si colegul Ion eram extaziati de fericire am inceput sa ma gandesc de ce ii ura Hitler atat de mult pe evrei.Il intreb pe Ion,da' nici asta nu stia.
Si atunci m-a lovit.Dupa teoriile mele reiese ca Hitler a fost ori violat in copilarie de evrei ori a avut o experienta neplacuta cu acestia sau vreo fata.Desigur ne-am referit mai mult(de fapt de tot)la viol.Asadar iata cum a decurs totul.
Hitler se afla singur acasa intr-o zi obisnuita,insorita(varsta nu o stim),bucurandu-se de viata(probabil facand si altceva ce necesita servetele si o mana puternica,nu,nu e ceea la ce va ganditi voi,este confectionarea de flori din servetele pentru mama sa)cand deodata cineva suna la usa.Erau trei evrei cu o stea in sase colturi care vesteau cuvantul Domnului si cereau bani(cam ca si iehovistii,dar mai rai).Ca si raspuns Hitler a spus tare si raspicat "NEIN" si a inchis usa.
Evreii,nemultumiti,au intrat prin efractie in casa si au inceput sa il violeze brutal pe Hitler,folosind steaua(acest lucru fiind bineinteles in numele Domnului).Hitler incepu sa zbiere:"Nein,nein,Die Hausen,nein NEEEEIIIIINNN".Intr-un final evreii au plecat satisfacuti ca au bagat pe Domnul in Hitler.Si asta dragi necititori este modul in care s-a nascut ura lui Hitler pentru evrei.
Asadar eu cred ca am face bine sa ii oprim pe iehovistii astia pana nu fac si ei ceva de genu si ajung sa creeze un nou Razboi Mondial si un nou dictator.

Un comentariu:

  1. Bună, legat de comentariul tău, nu e nicio problemă şi nicio grabă.Ai timp să-l faci.Am vrut doar să-mi spun părerea despre blogul tău şi să te ţin la curent cu acest concurs la care se pare c-ai vrut să participi.

    RăspundețiȘtergere