sâmbătă, 10 decembrie 2011

Ultima zi de viata

Am stat mult si m-am gandit ce as face daca as afla ca maine este ultima zi din viata mea.Ei bine ideile au curs ca apa.Sper sa va placa si daca va-ti gandit si voi la astea sa imi ziceti:
1.In primul si primul rand m-as trezi devreme pentru ca,no, as avea o zi plina si trebuie sa profit din plin de timp.
2.As manca cat de mult as putea,daca mor macar sa nu imi fie foame.
3.As alerga gol pe strada,in acest fel fetele vor vedea ce vor rata,iar toti ceilalti vor fi gelosi.
4.Mi-as marturisi dragostea pentru acea persoana speciala,daca nu exista o sa ma uit in oglinda si o spun ce am pe suflet.
5.As dona toti banii unei actiuni caritabile.
6.As intra intr-un magazin,cladire sau orice alta casa si as striga ca suntem invadati de extraterestrii,bineinteles fiind in pielea goala.
7.As face ceva nebun(da mai nebun decat toate)pentru a fi tinut minte.
8.Mi-as lua adio de la familie.
9.As urina de pe o cladire.
10.Mi-as petrece ultimele clipe aproape de prietenii mei.

Un comentariu: