sâmbătă, 3 decembrie 2011

Diferente

Viata,asa cum e ea,este doar o proba,un purgatoriu.Viata e doar o etapa care sfasie tot ce ai,care iti distruge tot ce ai,iar apoi rade de tine cu sete,iti bea sangele,iar apoi te arunca ca pe o punga de gunoi,ca pe un ambalaj al carui continut nu mai este.
Spiritul de turma ataca pe toata lumea,ceea ce pentru mine este foarte enervant.Daca eu azi mi-am purtat fularul diferit de ceilalti,a doua zi,cel putin unul il poarta la fel(credeti-ma s-a intamplat)(ar fi si mai ciudat ca aceasta copie sa primeasca mai mult credit).
Daca ma imbrac diferit de ceilalti,daca ma comport diferit sunt instantaneu numit "ciudat".De ce?Doar pentru ca sunt unic in felul meu si vreau sa arat asta.Nu vreau sa fiu doar o oaie pierduta din marea turma de prosti.
Parerea mea este ca toti suntem unici in felul nostru si trebuie sa aratam asta,trebuie sa aratam ca suntem mai buni decat ceilalti,ca desi celalalt e mai bun la un lucru,noi suntem buni la un alt lucru.
Chestia asta trebuie sa o simtim toti,pentru a nu mai exista conflicte,ciudati sau mai rau singuratici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu