miercuri, 1 februarie 2012

Eu peste 10 ani

Azi la ora de psihologie profa "nea" pus sa inchidem ochii si sa ne imaginam cum vom arata peste 10 ani,ce vom face si mai ales unde ne aflam,fara sa ne folosim nici macar un graunte de minte..Ce am vazut eu?Am vazut ceva tare,ceva ce mi-a placut.(sunt sigur ca si colegul Alex a vazut ceva ce i-a placut).
M-am vazut pe o scena imensa,in aer liber,inconjurati din toate partile de oameni care ne scandau numele.Sunt pe scena cu o chitara bass "ibanez" in mana,inconjurat de alti 4 oameni,pe care nu i-am recunoscut,simt ca am emotii.Aud 2 batai de toba si incep sa tip(de notat "sa tip" inseamna sa cant,dar in stilul screamo,adica sa urlu folosind growls si false chords si altele).Multimea innebuneste,tipa cu mine.Aud acordurile de chitara,incep si eu sa cant la bass,ma lupt cu el si il domin,aud vocea calda si totodata nervoasa a solistului,fac un triple guitar swing si inchei calumea.Ma arunc in multime.Un tip imi fura papucul,il inlocuiesc si inchei piesa.
Imaginea asta m-a facut sa zambesc in suflet si sa continui sa sper ca intr-o zi acest vis va deveni realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu