joi, 8 decembrie 2011

De ce e bine sa nu te tunzi si de ce e bine?

Ai mei ma tot bat la cap cu tunsul de vreo 2 saptamani si,ei bine o parte din mine va muri azi.Bine ma tund la fel si doar din varfuri si volum,dar nu e aceeasi chestie.Deci iata de ce nu e bine sa te tunzi:
1.Economisesti bani de tuns.
2.Economisesti bani de caciuli.
3.Economisesti bani de perna.
4.Stai mai mult in dus,deci devii mai curat.
5.Este o buna metoda de a te ascunde de cei pe care nu vrei sa ii intalnesti.
6.Fetele se pot juca cu parul tau.
7.Arati super cu el in vant.
8.Lumea se uita ciudat/cu invidie/cu dragoste la tine.
9.Doua cuvinte:headbang motherf**kers.
Ei bine ei au raspuns cu o alta lista:
1.Economisesti bani de sampon,balsam,protectie,etc.
2.Pot dormi dimineata mai mult.
3.Nu trebuie sa ma ingrijorez de faptul ca imi sta parul urat.
4.Nu ma deranjeaza vantul.
5.Imi pune in evidenta ochii si moaca.
6.Arat mai formal.
7.Oamenii nu se mai uita ciudat.(in special batranii)
8.Nu trebuie sa vorbesc neconventional.
Da sunt sigur acum ca totul e din vina acelui headbang.Deci cu aceasta postare vreau sa imi i-au adio de la aceasta forma a parului meu,pe care am purtato mai bine de 4 luni.

2 comentarii: