sâmbătă, 3 decembrie 2011

De ce iubim Romania

De ce e bine sa fim romani?Ei bine mi-am pus sufletul si mintea la contributie si am facut o lista de 10 raspunsuri.Iata-le:
1.Romania te invata ce e viata,ce e saracia.
2.Romania te motiveaza sa tintesti mai sus spre un trai mai bun.
3.Romania e una dintre cele mai frumoase tari,cu toate formele de relief posibile.
4.Romania e cauza pentru care toti romanii se unesc sa lupte,sa creada.
5.Romania e cea care ne da speranta,e cea care nu ne lasa sa murim.
6.Romania e plina de legende si in plus are o istorie stabila,puternica si mi-e rusine sa spun ca in prezent nu suntem demni de ea.
7.Romanul e obisnuit cu critica,saracia.
8.In Romania nimic nu e imposibil.
9.In Romania prostia e o forma de divertisment,de putere.
10.In cele din urma Romania e mama noastra si oricat de rau ne-ar merge,trebuie sa iti iubesti familia,care pentru mine e intreaga Romanie.
Daca aveti ai multe motive nu ezitati sa le spuneti sub forma unui comentariu.Mersi in avans.

4 comentarii:

  1. Sunt sigur ca o sa gasesti unul,la urma urmei a-i putea spune ca iubesti Romania,deoarece mai mult de jumatate din ea iti urmareste blogul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehhh.... la acest aspect nu m-am gândit încă.:">

    RăspundețiȘtergere
  3. Fratilor an strainatati sunt locuri de munca mai bune platite mai bine..ce plm stati in Romania?Romania niciodata nu o sa o duca bine!!

    RăspundețiȘtergere